Bereikbaarheid helpdesk tijdens afnameperiode

Tijdens de afnameperiode van de Centrale Eindtoets 2021 verruimt de helpdesk haar openingstijden. 

De helpdesk is in de periode van 19 april tot en met 14 mei 2021 geopend op maandag tot en met vrijdag van 7:30 - 17:00 uur.

  • E-mail: info@centraleeindtoetspo.nl
  • Telefoon: 050-5997799

Afnamedata van de Centrale Eindtoets 2021

De papieren Centrale Eindtoets wordt afgenomen op dinsdag 20 en woensdag 21 april 2021. Het facultatieve onderdeel wereldoriëntatie kan worden afgenomen op dinsdag 20, woensdag 21 april of donderdag 22 april 2021.

De digitale adaptieve Centrale Eindtoets wordt afgenomen op een door de school te bepalen moment tussen 19 april 2021 en 14 mei 2021.

Leerlingen die tijdens de afnamedagen van de Centrale Eindtoets ziek zijn of worden, kunnen de toets digitaal maken tijdens de inhaalperiode. Deze periode loopt van maandag 26 april t/m vrijdag 30 april en van maandag 10 mei t/m vrijdag 14 mei. Leerlingen maken dan de digitale adaptieve Centrale Eindtoets als inhaaltoets.

Openingstijden zomer 2021

Van 1 juli t/m 31 oktober is de helpdesk open op werkdagen van 8.30 tot 12.00 uur, met uitzondering van de zomervakantie. 

Tijdens de zomervakantie (26 juli t/m 20 augustus) is de helpdesk gesloten.